stina-s

Alla inlägg under januari 2011

Av stina hultbäck - 31 januari 2011 08:46

nu drar jag till skolan ;o

  

Av stina hultbäck - 21 januari 2011 21:09

tjennare

ärre bra eller?

aa här sitter jag och typ halv sover..

skulle ha åkt till hovfjället i möra med klara o emma, skulle möta emelie där eftersom hon redan är där, men så fick vi reda på att det var fullt i bussen-.-

vi som hade taggat så sjukt mkt, men det blir nog ngn annan helg(y

aja, i helgen händer det nog inte så mkt, vad ska ni hitta på ? komenteraa!

om ni har tips om vad man ska göra när man är uttråkad, skriv det..(y


ha't  bra!


en bild på mig just nu, ser ut som ***** så jag täcker över ansiktet^¨

  

Av stina hultbäck - 21 januari 2011 07:42

nu drar jag t skolan ha't brao!

  

Av stina hultbäck - 20 januari 2011 20:38

haha vår tränare hede lite fel förra gången dm nwt skulle kommit, så dom kom i tistags.

så alla mst kolla nwt nu, han som är på bild är våran ungerska målvakt, har faktiskt lyckats göra 2 mål på honom, imponerande!

sen står det lite om det, läs((:


kraam

Av stina hultbäck - 20 januari 2011 20:25

jag är så SJUKT trött, men jag orkar inte sova..

också kan man ju typ inte skriva  o  längre, den är aas trög.

 

drar t hovfjället med emma  linnea i helgen, emelie är ju redan där:) fick reda på att det går gratis bussar dit?:o

men nu ska jag nog träna lite , mst hålla nyårs löfet !

 

har ngn lust att hjälpa mig fixa en heater? vore jätte snäll:Dhör av er om ngn vill<3

 

kram

Av stina hultbäck - 13 januari 2011 17:17

tjjenaa!

kl 8 så ska jag åka på vatten polo, yee!

NWT kommer dit, ska tydligen göra ett repotage om oss i tidningen ^^

så alla måste kolla i tidningen (y

tänk om dom kommer fram och vill intervjua en .. :o

aja, och emelie är sjuk ;( men hoppas att hon är såpass frisk så att hon kommer i morgon :D miss you.

men nu sitter jag faktiskt och pratar med emelie (y

  

Av stina hultbäck - 12 januari 2011 22:13

tjena


idag tillbringade jag dagen med jossan först, då spelade vi bubble troubble(stavning?) hehe lie av en tradition enligt mig o jossan.. ^^

sen så va sandra med också, då gick jag o jossan till centrum och vi med henne:)

lite sådär cool bild.

  

Av stina hultbäck - 9 januari 2011 23:32

hehe, lite efter ... men hade tänkt att berätta om dagen innan nyår!

våra kära grannar va på besök!

det var jätte kul, vi åt sjuukt god mat och pratade om lite allt möjligt ;)

det blir en bild som jag tog på thilde och bella , sjuukt fina syskon dom där:D

  

Presentation


stinahultbäck

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards