stina-s

Alla inlägg under november 2010

Av stina hultbäck - 28 november 2010 11:54

tjaa!


i torstags så sov jag över hos emelie, det var as kuul men vi satt och pluggade ganska mkt...vi va ute och tog kort, emelie tog med idas kamera så jag har inte korten men ska be henne att skicka dom.


i fredags så va jag och åt pizza med några.

i går så va jag med emma och emelie, då åkte vi till gårn, det va inte så många där ;o



   bild från igår ^^

Av stina hultbäck - 19 november 2010 22:21

häjjpåalla!


veckan har gått så jävla fort !

i veckan har jag varit med emelie lite, jag har typ inte gjort ngt inlägg ..sry !

i morgon ska jag nog åka och kolla på min kusin som spelar typ innebandey :)

idag va jag t stan, sen köppte jag ett par skor.. ^^

nu fryser jag och är trött ....:'(



en liten text om _______


'' Trying to forget someone you love

is like trying to remember someone you never met ''



bildkriiis !   

Av stina hultbäck - 15 november 2010 20:02

hellooo

jag är så sjuukt trött !

sover är det ända jag gör på dagarna,

jag kommer hem från skolan , så sätter jag mig framför teven och somnar,

sen när jag ska sova så är jag ju självklart as pigg.... -.-

det fick bli en bild på mig :)  

Av stina hultbäck - 8 november 2010 17:20

tjoohopp !


i dag va jag i skolan och hade jätte kuul ! host **

men det va rätt chill för det blev ingen sista lektion ^^

så vi fick sluta andra lektionen efter lunch och då hade vi skåp pär !

hah, vi sprang typ runt hela mörmon...

han blev inte ett dugg sur ^^

iaf, nu är jag med emelie :D emma och linnea va här förut men dom åkte :P

vi lyssnar lite på musik, ett låt tips är break even - the script :D

    



Av stina hultbäck - 6 november 2010 23:57

tjenare barn !


sry för att jag inte har lagt in ngt på senaste tiden, har haft ganska fullt upp !


på höst lovet så har jag chillat en hel del !

i torsdags och i går tillbringades dagarna med ida :D

det var sjukt kuul !

i torsdags åkte jag till henne, så tog vi typ tusen kort ^^ och på ngt sätt så kom vi på att ha en piknick... ;s så vi ställde oss och gjorde chokladbollar !

vi filmade allt också .. jag ska lägga ut filmen på bloggen tänkte jag men det tog så jävla lång tid att skicka den så -.- men den kommer nog ut snart ;o

sen gick vi ut och hade piknick, faan vad kallt det va ! ida hade typ en stor vinter jacka och jag hade bara en liten skinnjacka -.- men det va kul, vi gick in i skogen brevid henne och åt våra kungliga cokladbollar !

sen åkte vi till mig för att hon skulle sova hos mig , kl typ halv ett så tyckte vi att vi skulle kolla på film så vi gick ner och hämtade en, kl typ halv tre så somnade jag ^^

i går åkte vi till stan , förra gången vi va på stan så lovade vi varandra att vi skulle äta donken i barn provhytten på lindex .... ;s

så vi gick och köppte mc och åt där ^^

jag köppte ett par byxor , förvånande ! (NOT)


idag så va jag med emelie, vi bestämde oss för att gå på bio, vi skulle egentligen se tusen gånger starkare, men då gick den tydligen inte längre... så det fick bli i rymden finns inga känslor ! men den var as bra :D fasst jag började gråta en gång...

det va från i trosdag, fredags o idag !


XOXO   

  


det blev en bild från mig och ida ;D hah, försökte kolla i kors ( mobbat )

Av stina hultbäck - 3 november 2010 19:38

                 

 jag va ute och tog lite bilder med emma så här är några .

Av stina hultbäck - 1 november 2010 11:19

 tjaa !

i fredags så stannde jag, emma,linnea,karl,emelie kvar lite på skolan, vi blev as övertrötta och då blev det kul !

sen åkte jag hem och skulle klippa mig men då hade mamma redan åkt så det blev inget med det .

sen i lördgs så gjorde jag typ inge, sen på kvällen åkte jag till gårn , det blev mkt flum !

och igår va jag med thilde, det blev att åka till stan, där köppte jag en tröja, sen åkte vi hem, då åkte vi till centrum och hyrde film , filmen va rätt bra ! (y

sen åkte vi till emanuel och va där en stund.


XOXO  

Presentation


stinahultbäck

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards