stina-s

Direktlänk till inlägg 6 november 2010

lite av höstlovet xd

Av stina hultbäck - 6 november 2010 23:57

tjenare barn !


sry för att jag inte har lagt in ngt på senaste tiden, har haft ganska fullt upp !


på höst lovet så har jag chillat en hel del !

i torsdags och i går tillbringades dagarna med ida :D

det var sjukt kuul !

i torsdags åkte jag till henne, så tog vi typ tusen kort ^^ och på ngt sätt så kom vi på att ha en piknick... ;s så vi ställde oss och gjorde chokladbollar !

vi filmade allt också .. jag ska lägga ut filmen på bloggen tänkte jag men det tog så jävla lång tid att skicka den så -.- men den kommer nog ut snart ;o

sen gick vi ut och hade piknick, faan vad kallt det va ! ida hade typ en stor vinter jacka och jag hade bara en liten skinnjacka -.- men det va kul, vi gick in i skogen brevid henne och åt våra kungliga cokladbollar !

sen åkte vi till mig för att hon skulle sova hos mig , kl typ halv ett så tyckte vi att vi skulle kolla på film så vi gick ner och hämtade en, kl typ halv tre så somnade jag ^^

i går åkte vi till stan , förra gången vi va på stan så lovade vi varandra att vi skulle äta donken i barn provhytten på lindex .... ;s

så vi gick och köppte mc och åt där ^^

jag köppte ett par byxor , förvånande ! (NOT)


idag så va jag med emelie, vi bestämde oss för att gå på bio, vi skulle egentligen se tusen gånger starkare, men då gick den tydligen inte längre... så det fick bli i rymden finns inga känslor ! men den var as bra :D fasst jag började gråta en gång...

det va från i trosdag, fredags o idag !


XOXO   

  


det blev en bild från mig och ida ;D hah, försökte kolla i kors ( mobbat )

 
 
Klariiiiizzz

Klariiiiizzz

7 november 2010 00:26

Heej!
Jätte fin blogg!
Kan du kolla på min blogg?

http://www.klariizz.bloggplatsen.se

stina hultbäck

8 november 2010 17:17

tack så mkt !
det ska jag :D

 
Ingen bild

idalanger

7 november 2010 17:46

hahah kul man kan ha ;o
måste göras om .. oh inte faila så med coolan xd

coolingar!

stina hultbäck

8 november 2010 17:16

haha, måste göras om asså ! haha :D
om vi är !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stina hultbäck - 25 april 2011 23:29

nu har jag bytt blogg till devote! www.stinahultback.devote.se :D komentera! och lovar att jag kommer vara bättre på att göra inlägg..^^ ...

Av stina hultbäck - 25 april 2011 23:29

nu har jag bytt blogg till devote! www.stinahultback.devote.se :D komentera! och lovar att jag kommer vara bättre på att göra inlägg..^^ ...

Av stina hultbäck - 30 mars 2011 21:10

idag va jag på stan med thilde, hon skulle kolla på konfirmations klänning! hon hittade den perfekta:) här får nu lite bilder som togs idag:D               ....?     jadu thilde.. 1,2,3 BAJSA!           haha, thilde t...

Av stina hultbäck - 27 mars 2011 15:14

helluu var i staden i går, det blev ricktigt lyckade kööp tycker jag. jag fick hem ett par snygga byxor, ginatricot 500:- och en sköön kavaj, precis en sån som jag ville ha och så hittade jag en för 199:- på h&m!!? och årets förstta solglajje...

Av stina hultbäck - 23 mars 2011 22:11

tjäänare :)) sjuukt länge sen jag gjorde ett inlägg nu.. har bara inte orkat...;( jag har ett litet problem, vet inte om jag ska ha kort eller långt hår..? komentera och säg vad ni tycker!   långt hår?   kort hår? ...

Presentation


stinahultbäck

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards