stina-s

Alla inlägg den 30 december 2010

Av stina hultbäck - 30 december 2010 15:31

nu sitter jag här med isabelle brevid mig :)

vi va på stan förut men hittade ingenting, så vi åkte hem :P

vi har tagit lite kort, men nu holler vi på att somna....

 en liten bild från mig o isabelle :))

  

Av stina hultbäck - 30 december 2010 10:58

tre systrar och en mamma (because i said so) är helt klart värd att se, jag såg i natt typ, tillslut blev jag så trött så jag fick stänga av, så såg det som va kvar förut :P ska skriva vad den handlar om, skriver av från baksidan...^^


Daphne Wilder är en ensamstående mor vars kärlek inte känner några gränser eller begränsningar.hon vägrar klippa navelsträngen på sina vackra döttrar: den stabila pysologen maggie, den sexiga mae och den klumpiga milly, som i hennes ögon som träffar helt fel killar. för att förhindra att hennes yngsta dotter gör samma romantiska misstag som hon själv gjorde tar Dahne saken i egna händer och sätter in en kontaktannons för att hitta den perfekta mannen åt milly. I kärlekens namn fortsätter Daphne att göra fel saker av rätt andlednng...men när är det dags att släppa taget?


  

Presentation


stinahultbäck

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards